Rama rosteme s chutí

Sbíráním účtenek se zakoupeným výrobkem značky Rama jsme se zapojili do projektu "Rama rosteme s chutí". Ve hře bylo 200 000 Kč pro školu, která nasbírá nejvíce účtenek na jednoho žáka. Štěstí nám ale nepřálo, nasbírali jsme příliš málo....

více

Spaní ve škole

Ve středu 4. prosince nastal v naší škole kolem 18. hodiny neobvyklý ruch. Přicházeli rodiče se svými dětmi, aby je dovedli na tolik očekávané „Spaní ve škole a Mikulášskou stezku odvahy“. Pro prvňáčky to bylo letos poprvé, proto je starší žáci zasvěceně informovali, co je čeká. Po ubytování už děti netrpělivě vyčkávaly, kdy nastane noční stezka odvahy.

více

Bioodpad nepatří do koše

Do Programu podpory EVVO v Olomouckém kraji jsme se přihlásili s projektem Bioodpad nepatří do koše a byli jsme mezi vybranými školami. Cílem projektu bylo zapojit žáky do ekologizace školy a umožnit jim získat postoje a návyky, které budou uplatňovat i mimo školu a přispívat tak ke zdravějšímu životnímu prostředí.

více

Sbíráme plyšové hračky

Letos poprvé pořádala naše škola sbírku použitých plyšáků pro oblastní spolek ČČK v Prostějově. Vybrané plyšové hračky byly potom za symbolickou cenu prodávány na vánočních trzích v Prostějově a výtěžek použije ČČK na aktivity pro seniory. Děti se tímto způsobem učí pomáhat a darovat.

více

Žáci 3., 4. a 5. ročníku ve hvězdárně

Ve středu 4. prosince se vydali žáci 3., 4. a 5. ročníku naší školy do Lidové hvězdárny v Prostějově. Cílem bylo ověřit si informace získané v hodinách prvouky a přírodovědy a zároveň se také dozvědět něco nového. Protože někteří z nás ve hvězdárně ještě nikdy nebyli, řadu věcí jsme viděli nebo slyšeli poprvé.

více

Vítání občánků

V neděli 24. listopadu se v naší škole uskutečnila významná událost - Vítání nových občánků do naší obce. Ve slavnostně vyzdobené školní jídelně přivítal pan starosta spolu se členy kulturní komise 7 občánků. Byli to: Lukáš Poles, Jonáš Horna, Jonáš Tydlačka, David Vysočan, Tadeáš Šišma, Radim Štěpánek a Lucie Zavadilová.

více

Co je nového?

Archiv aktualit >